De kenientsjedagen zijn weer voorbij

26 augustus 2015 - Queens County, Verenigde Staten

De vakantie zit er weer op, helaas. Afgesproken bij het Hampton inn dat we een late check-out mochten. Zodat we even voor tweeën op weg gaan naar Newark. We stoppen onderweg nog even voor onze broodnodige cafeïneboost bij de Starbucks. De laatste deze vakantie. Ook hier is de ribbon crunch sold out dus dan maar de gewone frappucino caramel, ook fijn. We leveren de auto in en nemen ruim de tijd om weer de koffers op karretjes te krijgen.  Met de airtrain gaan we naar de terminal om daar en taxi naar JFK te nemen. Beetje omslachtig, maar het scheelt zo veel dat er wel een taxi  af kan.

Wat een vreselijke rit, gatsie. We slingeren met een noodgang van links naar rechts, onze chauffeur doet ook helemaal niets met de mededeling stay in lane. Ik ben al zo wagenziek dus we komen kotsmisselijk aan. Ik dan moeder heeft nergens last van, die grijnst alleen maar. We checken ruim op tijd in en er komt iemand om moeders naar de lounge te duwen (jawel in een rolstoel). Zomaar door de douane en klaar weer. Nu zitten we al een poosje in de heerlijke lounge en is het inmiddels donker. Nog een uurtje of twee en dan boarden. We hopen op een goede vlucht  zullen naar verwachting landen op Schiphol rond 12 uur. Dan de auto via Blue Parking ophalen en dan naar huus. Het was weer heerlijk en het is letterlijk omgevlogen. Bedankt iedereen voor de leuke reacties en tot snel. Groetjes ons.

1. Hilda:
    27 augustus 2015
    Helaas pindakaas is de vakantie weer voorbij. Thuis maar lekker veel foto's kijken en even terugdromen naar de afgelopen weekjes. Groetjes