Nog twee nachtjes Woodbury

25 augustus 2015 - Woodbury, Verenigde Staten

op slechts twee uurtjes van Bennington ligt Woodbury. Leuk plaatsje aan de rand van een State park en een grote outlet. Wat willen we nog meer. Leuke rit ernaar toe. Het ziet er welvarend en groen uit. Even koffie halen en voor je het weet zijn we er.

We krijgen een reuze kamer en doen een wasje in de guestlaundry. Daarna even naar de mall. Wow echt druk hier. Met heel veel Chinezen die met tassen vol lopen. Och och dat is wel wat hier. Er staan zelfs rijen georganiseerd om een winkel van Hugo Boss in te kunnen. Hebben deze mensen allemaal geld teveel? Ik had namelijk een shirtje van Ralph Lauren vast toch 70% korting en waar kom je dan op uit? Juist 348 dollar? Gauw terughangen. We moeten naar de goedkopere secties toe hahaha. We slagen zoals altijd bij Tommy.

Vanavond even eten bij Tgi Friday. Jack Daniels steak, alweer lekker. Morgen eten bij de Japanner dat weten we nu al. Dan wordt het tijd om koffers in te pakken. Dat wordt nog wel een klus. Dus nog een dagje chillen en dan vliegen we rond elf uur 's avonds weer terug. Super blij dat Beau zo' n fijn plekje heeft maar ook leuk dat we hem weer zien. Vrijdag kunnen we er direct weer plat voor want dan ga ik naar Friesland college. Back in reality. Morgen post ik waarschijnlijk vanaf het vliegveld.

1. Lysette:
    25 augustus 2015
    Wens jullie alvast een fijne reis terug.. geniet nog maar even van de vakantie. Tot gauw!!